رویداد سی‌و‌ششم به ایستگاه اجرا رسید:
نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۶ آغاز شد!
سی‌و‌ششمین رویداد فناورانه جیتکس 2016 در مرکز تجارت جهانی شهر دوبی آغاز شد. در این رویداد فناورانه، شرکت‌ها و سازندگان بزرگ و کوچک از سراسر جهان، دستاوردها و محصولات مدرن خود را معرفی می‌کنند. همچنین از محصولات وعده داده شده در جیتکس 2015 نیز رونمایی خواهد شد.

قرار است تا اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‌افزار ایران با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با اجرای شرکت همایش گستران ایماژ (نماینده رسمی و انحصاری جیتکس در ایران)، علاوه بر اعزام هیات تجاری و برقراری ملاقات‌های تجاری، برای دومین سال پیاپی پاویون جمهوری اسلامی ایران را در کنار پاویون کشورهای صاحب نام صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان و با حضور هشت شرکت داخلی بعثت، داده‌ورز، پارسه پلاس، قاصدک، تل‌سی، TSIT، پایون آریا و فرابر در فضایی در حدود 126 متر‌مربع در جیتکس 2016 دوبی برپا کند.

نمایشگاه جیتکس 2016 دوبی از امروز 16 اکتبر آغاز شده و به مدت چهار روز (تا 29 مهرماه) در محل مرکز تجارت جهانی دوبی ادامه خواهد داشت. از جیتکس به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری در خاورمیانه و آسیای غربی و شمال آفریقا یاد می‌شود و شرکت‌های بزرگ فناوری دنیا سعی می‌کنند در آن حضور داشته باشند. البته، در چند سال اخیر این نمایشگاه کم‌رنگ‌تر شده و برندهای مطرح همواره محصولات معرفی شده در اروپا و امریکا را در جیتکس به نمایش می‌گذارند اما نفس حضور این شرکت‌ها در خاورمیانه به طور مستقیم و گردهم آمدن جمعی از بزرگان در یک نمایشگاه اهمیت دارد و خبرساز است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟