با طراحی ماژولار شرکت ال‌جی خداحافظی کنید!
گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 ماژولار نیست!
بنا به تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت کره‌ای ال‌جی قصد ندارد که پرچمدار بعدی خود یعنی گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 (LG G6) را مانند گوشی ال‌جی جی 5 (LG G5) از بدنه ماژولار بهره‌مند کند. بنابراین باید با طراحی ماژولار شرکت ال‌جی خداحافظی کنیم! با سایت شبکه همراه باشید.

شرکت ال‌جی علیرغم تلاش‌هایی که در زمینه ارائه نوآوری در طراحی گوشی‌های هوشمند داشته، حداقل در فروش گوشی ال‌جی جی 5 به عنوان پرچمدار سال 2016 خود چندان موفق نبوده است. همانطور که می‌دانید شرکت ال‌جی بدنه گوشی ال‌جی جی 5 را به شکل ماژولار طراحی کرده بود. بخش زیرین بدنه این گوشی قابل جداسازی بود و به این صورت دسترسی کاربر به باتری دستگاه امکانپذیر می‌شد. همچنین ال‌جی برای گوشی هوشمند ال‌جی جی 5 ماژول‌های اختصاصی را طراحی کرده بود که کاربر قادر به نصب آن‌ها بر روی بدنه ماژولار دستگاه است.

مطلب پیشنهادی

با بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ آشنا شوید
۱۵ اسمارت‌فون پرچم‌داری که می‌توانید خرید کنید!

به صورت کلی طراحی ماژولار بدنه گوشی ال‌جی جی 5 یک نوآوری بسیار جالب توجه محسوب می‌شد. گوشی ال‌جی جی 5 به واقع در کنگره جهانی موبایل سال 2016 یا همان رویداد MWC 2016 از نظر نوآوری محصولی تک و منحصر به فرد بود. با وجود اینکه اغلب کاربران و افراد علاقمند به دنیای تکنولوژی مدعی این می‌شوند که طرفدار شرکت‌های خلاق و نوآور در زمینه طراحی گوشی‌های هوشمند هستند، اما آمار فروش گوشی‌های هوشمند روند متفاوتی را نشان می‌دهد. متاسفانه علیرغم نوآوری‌های بسیار جالبی که ال‌جی در گوشی ال‌جی جی 5 ارائه کرده بود، فروش این محصول نتوانست انتظارات این کمپانی کره‌ای را برآورده کند!

بدنه ماژولار ال‌جی

حال و بنا به تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت ال‌جی قصد ندارد که پرچمدار بعدی خود یعنی گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 را به بدنه‌ای ماژولار مجهز سازد. به نظر می‌رسد که فروش گوشی ال‌جی جی 5 به قدری مناسب نبوده که بتواند بودجه لازم به منظور طراحی ماژول‌های مختلف برای این محصول را تامین کند، بنابراین ال‌جی هم تصمیم گرفته که در پرچمدار بعدی خود از این سبک طراحی استفاده نکند. اگر صحت این گزارش‌ها تایید شوند، باید با طراحی ماژولار بدنه شرکت ال‌جی خداحافظی کنیم.

شرکت ال‌جی تقریبا به تازگی گوشی هوشمند ال‌جی وی 20 (LG V20) را روانه بازار کرده و به نظر می‌رسد که فروش این محصول در مقایسه با آمار فروش ابتدایی گوشی ال‌جی جی 5 روند بهتری را طی می‌کند. مطمئنا ال‌جی پیش‌بینی می‌کند که این روند ادامه خواهد یافت و به بیان دیگر استقبال کاربران از گوشی ال‌جی وی 20 با بدنه غیر ماژولار نسبت به گوشی ال‌جی جی 5 با بدنه ماژولار بیشتر است. بنابراین دلیلی ندارد که ال‌جی در طراحی گوشی ال‌جی جی 6 استراتژی را در پی بگیرید که از نظر مالی و فروش برای این شرکت بازده مناسبی نداشته باشد.

بدنه ماژولار ال‌جی

در این بین ال‌جی همواره نشان داده که در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند یک شرکت نوآور است. بدون تردید ال‌جی به منظور رقابت با محصولاتی نظیر گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) در سال 2017 باید پرچمدار جدیدش را به گونه‌ای طراحی کند که بتواند توجه کاربران را جلب کند. پیش‌بینی ما به این صورت است که ال‌جی در گوشی ال‌جی جی 6 باز هم نوآوری و بسترهای خلاقانه جدیدی را ارائه خواهد کرد و به این صورت شانس خود را برای افزایش فروش پرچمدار سال 2017 خود بیشتر می‌کند. شما در این رابطه چه نظری دارید؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟