منتظر پیشرفت‌های بیشتر مرتبط با نمایشگرهای تاشو باشید
همکاری ال‌جی، اپل، گوگل و مایکروسافت روی نمایشگرهای تاشو
بنا به تازه‌ترین گزارش‌های رسمی که به تازگی منتشر شده است، ظاهرا شرکت‌های ال‌جی، اپل، گوگل و مایکروسافت به منظور توسعه هرچه بهتر نمایشگرهای تاشو برای گوشی‌های هوشمند با یکدیگر وارد همکاری شده‌اند. این موضوع در حالی است که سامسونگ به تنهایی در زمینه مشابه فعالیت دارد. با سایت شبکه همراه باشید.

مدت‌ها است که صحبت‌های زیادی در رابطه با تولید نمایشگرهای با قابلیت خمش و تا شدن ارائه می‌شود و شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ به منظور توسعه این پروژه به سختی تلاش می‌کنند. ظاهرا در این بین سامسونگ به موفقیت‌های بسیار عالی دست یافته و حتی گفته می‌شود که در سال 2017 اولین گوشی مجهز به نمایشگر تاشو سامسونگ معرفی و روانه بازار می‌شود. در نظر داشته باشید که منظور از نمایشگر تاشو نوعی از صفحه نمایش است که بتوان آن را کاملا یا حداقل با زاویه‌ای نزدیک به 180 درجه تا کرد.

بنابراین بدون تردید سامسونگ در این زمینه گوی سبقت را از سایر شرکت‌های فعال در صنعت موبایل ربوده است. همتای کره‌ای سامسونگ یعنی شرکت ال‌جی هم در زمینه تولید و توسعه نمایشگرها پیش‌زمینه بسیار عالی دارد. ال‌جی هم مدت‌ها است که روی توسعه نمایشگرهای خمیده و با قابلیت تاشو فعالیت می‌کند اما ظاهرا می‌داند که غول کره‌ای صنعت موبایل (سامسونگ) نسبت به این شرکت پیشرفت بهتری داشته است. حال به نظر می‌رسد که ال‌جی به منظور رقابت با سامسونگ در زمینه توسعه نمایشگرهای تاشو به شدت پافشاری دارد!

طبق تازه‌ترین گزارش رسمی ارائه شده از سوی ال‌جی، شرکت‌های ال‌جی، اپل، گوگل و مایکروسافت به منظور توسعه نمایشگرهای تاشو وارد همکاری نزدیکی شده‌اند. این همکاری با مدیریت تیم توسعه‌دهنده ال‌جی صورت می‌پذیرد. بنابراین به نظر می‌رسد که سامسونگ باید به تنهایی با مجموعه‌ای از رقیب‌هایش که متشکل از شرکت‌های ال‌جی، اپل، گوگل و مایکروسافت هستند رقابت کند! ال‌جی پیش از این بارها و بارها نمونه‌های اولیه‌ای از نمایشگرهای تاشو، خم شونده و قابل لوله کردن خود را به معرض نمایش گذاشته و عجیب به نظر نمی‌رسد که همکاری آن با اپل، گوگل و مایکروسافت منجر به طراحی و تولید نهایی یک گوشی مجهز به نمایشگر تاشو شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که سامسونگ تنها شرکتی نباشد که سال آینده از گوشی هوشمندی مجهز به نمایشگر تاشو و با قابلیت همش رونمایی کند! شاید ال‌جی هم در سال 2017 از اولین گوشی مجهز به نمایشگر تاشو خود پرده‌برداری نماید.

بدون تردید همکاری نزدیک میان شرکت‌های ال‌جی، اپل، گوگل و مایکروسافت منجر به دستیابی به موفقیت‌های بیشتر و توسعه هرچه سریع‌تر نمایشگرهای تاشو و با قابلیت خمش می‌شود. ال‌جی پیش از این بارها ثابت کرده که در زمینه نوآوری و ارائه طرح‌های خلاقانه در گوشی‌های هوشمند یک برند درجه یک است. گوشی‌های هوشمندی همچون ال‌جی جی 6، ال‌جی جی فلکس و ال‌جی وی 10 و 20 نمونه‌هایی هستند که خلاقیت ال‌جی در زمینه طراحی گوشی‌های هوشمند را اثبات می‌کنند. نظر شما در رابطه با همکاری مابین شرکت‌های ال‌جی، اپل، گوگل و مایکروسافت به منظور توسعه نمایشگرهای تاشو چگونه است؟

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟