با گوشی رده بالای سامسونگ W2018 آشنا شوید!
جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ معرفی شد + عکس
شرکت کره‌ای سامسونگ به صورت رسمی از جدیدترین گوشی تاشوی خود با نام اختصاصی Samsung W2018 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و نمایشگری دوگانه مجهز است! با سایت شبکه همراه باشید.

سامسونگ از کمپانی‌هایی محسوب می‌شود که همچنان علاقه زیادی به تولید و عرضه اسمارتفون‌های تاشو دارد. این دسته از اسمارتفون‌ها علاقمندان منحصر به فرد خود را داشته و سامسونگ هم با درک این مسئله هر چمد وقت یک بار یک گوشی تاشوی جدید را معرفی می‌کند. این شرکت کره‌ای به تازگی کنفرانسی را در پکن برگزار کرد و در جریان آن جدیدترین گوشی تاشوی برندش را معرفی نمود.

گوشی تاشو و جدید سامسونگ با نام W2018 شناخته می‌شود و اصلی‌ترین ویژگی منحصر به فرد آن مربوط به بهره‌مندی دستگاه از دو نمایشگر مجهز است. بدنه گوشی مذکور از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده و کیفیت بسیار مناسبی دارد. سامسونگ اشاره داشته که W2018 را در دو رنگ طلایی و پلاتینیومی روانه بازار می‌کند.

وزن بدنه گوشی 247 گرم عنوان شده و سامسونگ قاب پشت دستگاه را هم به شیشه گوریلاگلس مجهز کرده یا مقاومت خوبی در برابر خراشیدگی داشته باشد. هر دو صفحه نمایش گوشی W2018 از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) در نظر گرفته شده و 4.2 اینچی هستند. وضوح تصویر هر دو نمایشگر دستگاه هم فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) عنوان شده‌اند.

پنل جلوی گوشی که به صورت کتابی باز می‌شود در هر دو سمت خود یک نمایشگر مجزا دارد. بنابراین کاربر برای تعامل با اسمارتفون تاشوی خود ملزم به باز کردن پنل جلوی گوشی نخواهد بود و می‌تواند این کار را از طریق نمایشگر دومی که پشت پنل روی گوشی تعبیه شده انجام دهد. سامسونگ از نظر سخت افزاری هم گوشی هوشمند W2018 را قدرتمند طراحی کرده است!

این اسمارتفون به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز بوده و رم 6 گیگابایتی دارد! حافظه داخلی گوشی هم دو ظرفیت مختلف را ارائه می‌کند. نسخه اصلی آن حافظه 64 گیگابایتی داشته و نسخه دیگر این گوشی از حافظه 256 گیگابایتی بهره می‌برد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی سامسونگ W2018 محسوب می‌شوند.

سامسونگ گوشی تاشوی W2018 را به اسکنر انگشت هم مجهز کرده است. این اسکنر در کنار لنز دوربین اصلی گوشی قرار دارد. دستگاه از دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ با نام بیکسبی پشتیبانی به عمل آورده و یک باتری 2300 میلی آمپر ساعتی دارد. سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده روی گوشی مذکور هم اندروید 7.1.1 نوقا خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد قیمت و زمان عرضه گوشی هوشمند سامسونگ W2018 منتشر نشده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟