22/08/1398 - 13:05
مبل های شیک ترکیه
مبل یکی از اصلی ترین پارامترهای است که برای دیزاین داخلی محیط کار و منزل از آن استفاده می شود. این محصول در نمونه های بسیار متفاوت و سبک های بسیار خاصی برای شما طراحی و تولید می شود. مبل ترک، مبل کلاسیک، مبل مدرن، مبل سلطنتی، مبل چستر، مبل چرمی، مبل لمسه دوزی شده و بسیار نمونه های دیگر برای این محصول خاص و کارآمد در نظر گرفته شده است تا هر کسی با هر توان مالی و هر سلیقه ای که دارد بتواند این وسیله دکوری زیبا را خریداری و از آن نهایت استفاده را ببرید.

در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون مبل ترکی و مزایای که این محصول با خرید در پیش روی شما قرار می دهد مطالبی را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر می خواهید خاص تر از هر زمان دیگری دست به ایده پردازی بزیند به شما توصیه می کنیم مبل ترک را در لیست خرید خود قرار دهید. شما می توانید سبک های بسیار متنوع دیگر را در این راستا با خرید مبل ترک در اختیار بگیرید. برفرض شما می توانید با خرید مبل راحتی ترک یک دیزاین منحصر به فرد را برای دکور محیط کار خود داشته باشید. اگر می خواهید شبیه دکوراتورهای حرفه ای دست به ایده پردازی بزنید به شما توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

خرید مبل راحتی ترک

مبل ترک همان گونه که می دانید با سبک های بسیار متفاوتی تولید می شود. دلیل اینکه نام آن را ترک می نامند بهره گیری از سازه ها و طرح های است که این کشور برای صنعت مبل خود به اجرا درمی‌آورد. عده ای تمایل به خرید مبل های وارداتی ترکی دارند و هزینه تمام شده واردات آن برای آن ها اهمیتی ندارد و با خرید مبل ترک راحتی که از مرز گذشته است هزینه تمام شده بیشتری را برای خرید خود متحمل می شوند. عده ای نیز تمایل به خریدهای گران قیمت ندارند و سعی بر آن دارند از مبل های که در تولیدی های چهاردانگه داخلی با حذف دست های واسطه با الگو گرفتن از مبل های ترک ساخته و طراحی می شوند با همان سبک و سیاق استفاده کنند. شکل طراحی مبل راحتی ترک قدری با سایر مبل های داخلی تفاوت دارد. شما این امر را می توانید بر روی صندلی های تکی و مبل های کاناپه ای این محصول مشاهده کنید. به عنوان مثال تم رنگی صندلی های تکی، اندازه پشتی های و پایه های آن و یا کاناپه های سه نفره و دو نفره آن قدری بزرگ تر و متفاوت تر در طی پرسه ساخت در نظر گرفته می شود. ایده پردازی های بسیار منحصر به فردی را با خرید مصنوعات چوبی ترکی می توانید در فضای داخلی منزل خود شاهد باشید. از آنجایی که اتاق نشیمن به عنوان کانون مرکزی خانه مهم ترین بخش در منزل به شمار می آید به شما توصیه می کنیم از مبل راحتی ترک برای دیزاین کردن این فضا بهره بگیرید تا چشم هر بیننده ای در بدو ورود محو زیبایی های این مبل بی نظیر شود.

مبل ترک کلاسیک

مبل ترک کلاسیک یکی دیگر از محصولاتی است که با ویژگی های متمایز در اختیار شما مصرف کننده عزیز قرار داده شده است تا متفاوت تر از دوستان و آشنایان خود به چشم آید. مبل کلاسیک همان طور که می دانید از هنر لمسه دوزی در پرسه ساخت گاها بهره می برند. این امر یا با استفاده از گل میخ های الماسی یا با گل میخ های دکمه ای با دوخت های دستی و ماشینی به تصویر کشیده می شود. مبل های چستر یکی از نمونه مبل های کلاسیک است که شما می توانید با تهیه آن متفاوت تر از گذشته دست به ایده پردازی بزنید. مبل های چستر مبل های هستند که برای دکوراسیون های اصلی و کلاسیک شما عموماً توصیه می شود. این مبل ها با دسته ها و پشتی های یکسان و هم اندازه در یک راستا تهیه و تولید می شوند که سبک طراحی آن این بار به لطف طرح های مدرن ترکی متفاوت تر در نظر گرفته شده است. برای ساخت و تولید مبل های کلاسیک عموماً از کلاف، پارچه و رنگ بسیار مرغوبی در پرسه ساخت استفاده می شود. مخصوصاً برای ساخت مبل های چستر کلاسیک ترک این مهم به صورت مضاعف تری دنبال می شود تا مرغوبی متریال اولیه محصول سبب برگزیده تر شدن کار شود.

 مبل ترک استیل

مبل ترک استیل یا همان مبل سلطنتی یا اشرافی که برای دکوراسیون های لوکس و لاکچری از آن ها استفاده می شود بسیار به مبل های کلاسیک شباهت دارند. این مبل ها به صورت هشت نفره طراحی و تولید می شوند یعنی دو کاناپه سه نفره و دو مبل تکی یک نفره که در پرسه ساخت طراحی آن دنبال می شود. این امر قدری متفاوت تر از مبل های ایرانی دنبال می شود زیرا تمام سرویس مبل های ایرانی هفت نفره است و دلیل آن کاناپه ای است که فضا برای نشستن دو نفر در اختیار شما قرار می دهد. پارچه ای که برای ساخت این مبل ها استفاده می شود قدری همراه با زرق و برق بیشتر است تا تم رنگی طلایی که عنصر اصلی مبل های سلطنتی است در نگاه اول بارز باشد. از این امر برای طراحی مبل های سلطنتی استفاده می شود که گل بوته های منبت کاری شده نیز با رنگ های که تم رنگی طلایی یا برنزی دارند به نمایش گذاشته شود تا تأثیر گذاری بیشتری کار داشته باشد.

پیش از خرید مبل ترک به این موارد دقت کنید

مبل ترک اگر انتخاب شما است توصیه می کنیم پیش از خرید و سفارش به مواردی در راستای یک خرید موفق تر توجه کنید. قیمت مبلی که خریداری می کنید باید بر اساس بودجه و توان مالی باشد که در اختیار دارید. همچنین اندازه و مساحتی که در اختیار دارید با تعداد صندلی های که قرار است خریداری کنید ارتباط مستقیم دارد. مبل های که برای خانه های آپارتمانی استفاده می شود نیاز است قدری سایز و اندازه متناسب تری نسبت به سایر مبل های دیگری که برای دکوراسیون خانه های ویلایی استفاده می شود داشته باشد. امر دیگر تم رنگی مبلی است که قصد خرید آن را دارید و باید با توجه تنالیته رنگی باشد که در فضای داخلی منزل آن را دنبال می کنید. پارچه های که برای طراحی و ساخت مبل های ترک مخصوصاً مبل های سلطنتی استفاده می شود تم های رنگی بسیار جذاب و مرغوبیت بسیار عالی دارد. شما می توانید این پارامتر را در حین خرید و چیدمان آن در منزل خود به راحتی مشاهده کنید.

میز عسلی و میز پذیرایی مبل ترک

 مبل ترک همان طور که از صندلی ها و کاناپه های ویژه بهره گرفته است از میزهای پذیرایی متفاوتی نیز در پرسه ساخت آن استفاده می شود. این روزها از میزهای پاف مانند برای طراحی و دیزاین مبل ها هم راستا با پارچه و تم رنگی که برای مبل استفاده می شود کمک گرفته می شود. گاها به صورت لمسه دوزی شده و در برخی موارد به صورت ساده است. شما می توانید میز پذیرایی ساده چوبی، میزهای طراحی شده با رنگ استاتیک، میزهای پارچه ای به سبک عثمانی و بسیاری مدل های دیگر را در پرسه خرید خود جای دهید تا متفاوت تر جلوه دادن سرویس مبل ترک شما بارز تر به نمایش گذاشته شود. عموماً افرادی که طرفدار سبک های مدرن و متفاوت هستند از این سبک محصولات در روند دیزاین کردن فضای داخلی منزل و محیط کار خود استفاده می کنند.

ویژگی های مبل ترک چیست؟

مبل ترک در کشور ما در رده برترین و پر فروش ترین مصنوعات چوبی قرار دارد که به دلیل شهرت بسیار زیاد این محصول طرفداران بسیاری نیز از آن استقبال کرده اند. ظاهر بسیار جذاب و زیبایی خیره کننده این مبل در کنار متریال بسیار مرغوبی که در پرسه ساخت آن استفاده می شود می تواند از دلایل بارز این خرید متمایز باشد. تنوع در تم های رنگی این محصول که با هر سلیقه ای سازگاری دارد و ترکیب درست رنگ ها در کنار یک دیگر دلیل هم دیگر برای استقبال از این محصول است. همان طور که می دانید در برخی از نمونه صندلی های تکی از یک تم رنگی و کاناپه ها از تم رنگی دیگری ساخته می شود که شما بسته به نیاز و سلیقه خود با توجه به تنالیته رنگی که در فضای داخلی منزل از آن پیروی می کنید می توانید رنگ ایده ال خود را انتخاب کنید. بهره گیری از چوب های بسیار مقاوم شبیه چوب راش، چوب گردو و چوب سفید از مهم ترین دلایلی است که خرید این محصول تا سالیان سال شما را دست به جیب برای خرید محصول دیگر نمی کند. مبل های راحتی این محصول بسیار مدرن طراحی و تولید شده است و به مشتری این اختیار داده شده است که با توجه به علاقه مندی خود دست به انتخاب بزند. همچنین مبل های کلاسیک نیز به دلیل ظرافت بیشتری که در حین طراحی از آن بهره می گیرند و نوع نقش و نگاری که برای طراحی و دیزاین آن استفاده می شود چشم هر بیننده ای را به خود خیره نگه می دارد.

ایسوس

نظر شما چیست؟