21/12/1398 - 15:35
اینترنت در تسخیر آموزش‌های مجازی
امروزه با گسترش هر چه بیشتر اینترنت، آموزش‌های مجازی نیز رشد پیدا کردند و شما می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید از اینترنت پیدا کنید. به همین دلیل سطح استفاده مردم از اینترنت روز به روز بیشتر می‌شود و هیچکسی هم نمی‌تواند جلوی این پیشرفت را بگیرد. شما می‌توانید در هنگام رسیدن به محل کارتان آموزش ببینید و یا حتی می‌توانید از خانه در کلاس‌های آموزشی مجازی شرکت کنید. تنها کافیست آن‌چیزی را که می‌خواهید، جستجو کنید. به احتمال ۹۹ درصد شما با کمی جستجو به جواب سوال خود می‌رسید و در این بین، بهترین موتور جستجوگری که به شما کمک بسیار زیادی می‌کند، گوگل است.

با فعالیت درست در اینترنت، مخاطبین خود را افزایش دهید

همانطور که می‌توانید به واسطه‌ی اینترنت چیزهای بسیار زیادی یاد بگیرید، در عین حال نیز می‌توانید به راحتی به آموزش دیگران در اینترنت بپردازید و حتی از این راه درآمد داشته باشید. در یک کلاس آموزشی حضوری، باید تعداد محدودی در کلاس‌های شما ثبت نام کنند و هر روز نیز باید برای آموزش به آن‌ها در محل تشکیل کلاس حضور داشته باشید. اما با وجود اینترنت شما می‌توانید از حجم بیشتری از افراد استفاده کنید و هر تعداد که بخواهید آموزش‌‌هایتان را به فروش برسانید. بهترین راه برای شروع و دیده شدن، فعالیت در اینستاگرام است. شما اگر بتوانید به صورت حرفه‌ای در اینستاگرام فعالیت کنید و به تولید محتوای خوب بپردازید، در نتیجه افراد بیشتری تمایل دارند که از آموزش‌های شما استفاده کنند. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌ی غیرحضوری آموزش اینستاگرام ، به صورت یک حرفه‌ای در اینستاگرام فعالیت کنید.

از سایت‌‌های مرجع فیلم، غافل نشوید

داشتن یک سایت خوب، تنها عاملی است که به کسب و کار شما اعتبار می‌دهد و شما می‌توانید از طریق آن به فروش محصولات و یا آموزش‌های خود بپردازید. یکی از کانال‌هایی که تا حد زیادی برای شما تاثیرگذار است، تولید محتواهای ویدیویی است و شما باید بتوانید در تمامی این شبکه‌ها فعالیت کنید. مخاطبین شما قبل از اینکه با نوع کسب و کار شما آشنا شوند، باید با نحوه‌ی آموزشتان آشنا شوند. ویدیوهای آموزشی خود را در شبکه‌های معروفی مانند یوتیوب و آپارات منتشر کنید. اگر محتوای شما با کیفیت باشد، کاربران اینترنت با دانلود از یوتیوب و یا آپارات، ویدیو‌های شما را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و این باعث افزایش دیده‌شدن شما و همچنین افزایش بازدید سایت آموزشی شما می‌شود.

کسب و کار اینترنتی خود را با تصاویر گرافیکی جذاب کنید

یکی از مواردی که به کل کسب و کار شما کمک می‌کند این است که بتوانید با نرم‌افزارهای گرافیکی کار کنید. شما برای انتشار محتوا در اینستاگرام، برای انتشار تصاویر در سایت و هر شبکه‌ی اجتماعی دیگر، به تسلط بر روی ابزارهای گرافیکی نیاز دارید. تنها چیزی که مخاطبین شما در نگاه اول به آن جذب می‌شوند، تصاویر است. شما می‌توانید ظاهر سایت خود مانند اسلایدها، تصاویر و... را با استفاده از طرح‌های گرافیکی، زیبا کنید. در دوره آموزش گرافیک مجموعه‌ی همیار آکادمی، چهار ابزار قدرتمند شرکت Adobe شامل:  فتوشاپ، ایلوستریتور، ایکس‌دی و این‌دیزاین آموزش داده می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم حتما در این دوره‌ی آموزشی شرکت کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟