16/04/1397 - 14:14
10 مطلب پربازدید سایت شبکه - از شغل برتر تا جام جهانی
در هفته گذشته مطلب شغل های برتر متخصصان امنیت پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و مطالب شبکه، موفقیت جام جهانی در رده های بعدی قرار گرفتند. در ادامه نگاهی میکنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته.

10 شغل برتر در حوزه امنیت اطلاعات که بیشترین دستمزد را دریافت می‎کنند

گستردگی صنعت امنیت روند انتخاب یک مسیر شغلی خاص را پیچیده می‎کند. برای انتخاب راحت‎تر یکی از این شغل‎های حرفه‎ای ما 10 شغل برتر این حوزه را بر اساس بیشترین میزان درآمد فهرست کرده‎ایم.

ادامه مطلب


11 فرمان شبکه در ویندوز که هر مدیر شبکه‎ای باید از آن آگاه باشد

سیستم عامل ویندوز شامل تعداد زیادی ابزار خط فرمان داخلی مرتبط با شبکه است که شما می‌توانید از آنها برای موارد کاربردی متعدد استفاده کنید. محدوده این ابزار از مبهم تا پیش پا افتاده را شامل می‌شود. اما 11 نمونه از این ابزار داخلی شبکه هستند که هر مدیر شبکه تحت ویندوزی باید با آنها آشنا باشد.

ادامه مطلب


نتورك ماركتينگ و راهکارهای فناوری اطلاعات برای شتاب‌دهی

علی بالازاده مدرس و مربی نتورک مارکتینگ و نویسنده کتاب پرفروش فالو، در این ویدئو توضيح می‌دهد که چگونه مي‌توان در اين حوزه ورود كرد و موفق شد؛ با توجه به بكر بودن استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در نتورك ماركتينگ می توان با استفاده از آن به موفقيت هاي چشمگير رسيد و مفهوم جادوي كار پاره وقت را از ديدگاه جيم ران درك كرد. این ویدئو از مجموعه گفت و گوهای تخصصی است که با استاتید، سخنرانان، مدرسین، مدیران و صاحبان کسب و کارهای مختلف انجام شده که می توانید آن را بصورت ویدیویی تماشا کنید.

ادامه مطلب


چگونه تاریخچه گشت‌وگذار آنلاین روی دستگاه اندرویدی را پاک کنید

وقتی صحبت از اطلاعات شخصی می‌شود، خیلی از کاربران فکر می‌کنند که چیزی برای پنهان کردن ندارند و به‌همین دلیل اصلا مهم نیست که دیگران بفهمند به چه سایت‌هایی سر زده‌اند. اما بهتر است در این مورد کمی بیشتر جانب احتیاط را در پیش گرفت.

ادامه مطلب


چگونه می‌توانیم یک صدای حرفه‌ای با گوشی اندرویدی ضبط کنیم؟

گوشی‌های اندرویدی انجام بسیاری از کارها را ساده کرده‌اند، ضبط صدا هم از این قاعده مستثنا نیست. این روزها پادکست‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و بسیاری ترجیح می‌دهند به جای خواندن یک مطلب یک پادکست را گوش دهند. بر همین اساس در این مقاله تصمیم گرفتیم مبانی ضبط صدا و ساخت پادکست با استفاده از گوشی‌های اندرویدی را به شما نشان دهیم. برای این منظور شما به یک میکروفون یو‌اس‌بی نیاز دارید.

ادامه مطلب


ایربگ موبایل رسید!

هر کس که صاحب یک گوشی هوشمند است، یا تا به حال شاهد سقوط گوشی از دستش بوده است و یا به زودی شاهد آن خواهد بود.

ادامه مطلب


دو حالت Access Point و Repeater در روترها چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

برخی کاربران از روترهایی استفاده می‌کنند که تنظیمات آن‌ها فراتر از روترهای عادی است. با این وجود کاربران کمی از این قابلیت‌ها و امکانات اضافی روترهای خود اطلاع دارند. در منوی تنظیمات برخی از روترها شما دو حالت Access Point و Repeater را در اختیار دارید. هر دو این ویژگی‌ها کاربردی بوده، اما به لحاظ کارکرد تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

ادامه مطلب


آنگولار چیست و چرا هر روز محبوب‌تر می‌شود؟

در این مقاله قصد داریم به شکلی اجمالی به شما نشان دهیم چرا آنگولار به یکی از محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین چارچوب‌های سمت کلاینت تبدیل شده است. این مقاله قصد دارد به توسعه‌دهندگانی که تجربه کار با چارچوب‌های جاوااسکریپت را دارند و همچنین به توسعه‌دهندگانی که در نظر دارند به دنیای طراحی و توسعه وب وارد شوند نشان دهد که چرا سرمایه‌گذاری روی چارچوب آنگولار ارزشمند بوده و باعث پیشرفت آن‌ها خواهد شد، به‌گونه‌ای که راه را برای احراز فرصت‌های شغلی بهتر در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

ادامه مطلب


یک روز در دسترس نباشید 

از جلسه‌های کاری متنفرم. این جلسه‌ها به‌صورت ناخودآگاه در ذهن می‌نشینند و فضا اشغال می‌کنند. همیشه قبل از برگزاری آن‌ها، شروع به نوشتن مطالب و نکته‌ها می‌کنم. باید در وسط روز کاری به مکان برگزاری جلسه‌ها بروم و بعد از آن دوباره به‌خانه برگردم. حالا به من بگویید نتیجه بیشتر این جلسه‌ها چیست؟ بله، درست حدس زدید، جلسه‌های بیشتر! اگر شما نیز با چنین پرسش‌‌ها و چالش‌هایی روبه‌رو هستید پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ادامه مطلب


برنامه بازی‌های دور یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه

پس از پایان تمام بازی‌های دور دوم جام جهانی 2018 روسیه، وارد دور سوم این مسابقات خواهیم شد. جایی که مدعیان جام و دو تیمی که انتظار نداشتیم به سختی به آن رسیده‌اند و در این راه سر غول‌های بزرگی مثل اسپانیا، آلمان، پرتغال و آرژانتین بریده شد. برنامه دور سوم مسابقات جام جهانی را اینجا ببینید.

ادامه مطلب

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟