30/04/1397 - 13:51
10 مطلب پربازدید سایت شبکه - از ابر تا موفقیت
درهفته گذشته مطالب پربازدید سایت شبکه بسیار متنوع بودند؛ از مطالب شبکه، خودرو و راهنمای خرید گرفته تا ترفند، گالری عکس و موفقیت. در ادامه نگاهی می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

چرا پردازش ابری؟

 پردازش ابری دیگر یک فناوری نوظهور و پر از چالش‌های بی‌پاسخ نیست. در حال حاضر، پردازش ابری به یک فناوری قابل دسترس برای همگان بدل شده تا کاربران بتوانند هر گونه پردازش و ذخیره‌سازی اطلاعات را به شیوه‌ای آسان، اقتصادی و کارآمد انجام دهند. هدف این نوشتار ارائه یک سری دلایل منطقی برای روی آوردن به پردازش ابری یا کنار گذاشتن آن است. البته برای شروع، مروری بر تعریف دقیق پردازش ابری خواهیم داشت.

ادامه مطلب


نگاهی به رهام، اولین خودرو صفر تا صد ایرانی

بالاخره انتظارها به پایان رسیده و پس از صحبت‌های ضد و نقیض بسیار شرکت خودروسازی سایپا از نخستین محصول خود که یک خودرو سدان کامپکت بر پایه پلت فرم sp1 است؛ با نام رهام رونمایی کرد. در این مقال به بررسی کوتاه بر خودرو ایرانی رهام خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب


راهنمای خرید: بهترین گوشی‌های زیر یک میلیون تومانی سامسونگ

با وجود افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند به دلایل مختلف، هنوز هم در بازار گوشی‌هایی وجود دارند که بتوانند با هزینه نه چندان بالا، نیازهای اصلی کاربران را مرتفع کنند. گوشی‌های سامسونگ چند سالی است که در بازار ایران حرف اول را می‌زنند. کیفیت ساخت بالا، صفحه نمایش‌های عالی و قدرت پردازش قابل قبول گوشی‌های سامسونگ دلیل این توفیق در بازار ایران بوده است. در این مطلب قصد داریم گوشی‌های ارزان سامسونگ در بازه قیمتی زیر یک میلیون تومان را بررسی کنیم. همراه ما باشید.

ادامه مطلب


چطور حافظه فلشی که فرمت نمی‌شود را از طریق خط فرمان ویندوز 10 فرمت کنیم؟

فرمت کردن یا همان قالب‌بندی یک حافظه فلش یو‌اس‌بی در سیستم‌عامل ویندوز به سادگی انجام می‌شود. در فایل اکسپلورر روی حافظه مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه فرمت را انتخاب می‌کنیم. در ادامه سیستم فایلی مدنظر برای درایو را تعیین کرده و در نهایت روی دکمه فرمت کلیک می‌کنیم تا درایو یو‌اس‌بی فرمت شود. اما برخی موارد به دلیل وجود یکسری مشکلات این فرآیند امکان‌پذیر نبوده و شما باید از روش‌های دیگری به فرمت حافظه فلش بپردازید.

ادامه مطلب


راهنمای کامل ساخت یک پرسونا

موفقیت در فروش محصول یا ارائه خدمات کار بسیار سختی خواهد بود، اگر ندانید که مشتری شما به چه چیزی نیاز دارد و چگونه آدمی است. آیا مشتری ایده‌آلی مد نظرتان دارید؟ آیا مشتریان فعلی خود را به خوبی می‌شناسید؟ از اهداف آنان آگاهی دارید؟ می‌دانید چند ساله‌اند؟ کجا درس خوانده‌اند؟ بچه دارند؟

ادامه مطلب


با این اپلیکیشن‌ها از راه دور یک دستگاه اندرویدی دیگر را کنترل کنید

تا به‌حال به‌این فکر کرده‌اید که بتوانید با یک اندروید و از راه دور اندروید دیگری را کنترل کنید؟ این کار با استفاده از اپ‌هایی که به‌همین منظور نوشته شده قابل انجام است. برای آشنایی با بهترین اپلیکیشن‌های ارائه شده در این خصوص با ما همراه باشید.

ادامه مطلب


6 عادت افراد موفق برای حفظ موفقیت

این یک حقیقت است که اکثر ثروتمندان عادت‌های متفاوتی نسبت به مردم عادی دارند. با این حال، این عادت‌ها دور از دسترس نیستند وشانس موفقیت فرد را بهبود می‌بخشند. مسلم است که این عادت‌ها فقط مختص افراد ثروتمند نیستند و تقریباً هر کسی با اندکی تلاش می‌تواند آن‌ها را فرا بگیرند.

ادامه مطلب


ترفند: چگونه اپ نصب شده را از یک درایو به درایوی دیگر منتقل کنیم

وقتی اپی را روی پی‌سی نصب می‌کنید از شما سئوال می‌کند که کدام درایو را برای نصب آن انتخاب می‌کنید. به‌صورت پیش‌فرض، اپ‌ها روی پارتیشنی که سیستم‌عامل روی آن نصب است (اکثرا سیستم‌عامل روی پارتیشن C نصب می‌شود) نصب می‌شوند. اما ویندوز 10 به‌شما این امکان را می‌دهد تا درایو پیش‌فرض برای نصب اپ‌ها و برنامه‌ها را تغییر دهید.

ادامه مطلب


۷ راهکار جادویی برای کمک به گسترش‌پذیری کسب و کارتان

مقیاس‌پذیری/گسترش‌پذیری کسب و کار چیست؟ مقیاس‌پذیری کسب و کار به‌معنای انعطاف‌پذیری در تمام جنبه‌های عملیاتی است که با کسب و کار رشد می‌کنند و شامل مواردی همچون حسابداری، شرایط بازاریابی و حتی سیستم تلفن شما هستند. اما مزایای داشتن یک کسب و کار مقیاس‌پذیر چیست؟

ادامه مطلب


گالری عکس: باغچه‌های کوچک و زیبا پشت کامیون ژاپنی‌ها

اگر به‌باغچه و فضای سبز علاقه دارید اما بهانه شما آپارتمان‌نشینی است بهتر است نگاهی به گالری زیر داشته باشید تا با خلاقیت و ایده جالب ژاپنی‌ها آشنا شوید.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟