18/03/1398 - 18:30
بهترین هاست ارزان برای میزبانی سایت
زمانی که صحبت از هاست ارزان است شاید به دلایل متععدی نظیر تبلیغات منفی شرکت‌های هاستینگ، این تصور را داشته باشیم که نباید از هاست ارزان کنیم! اما باید توجه داشت که این تصور صحیح نیست. هیچ‌موقع بصورت قطعی در این مورد نمی‌توان اظهارنظر کرد. در ادامه مطلب مواردی را مطرح خواهیم کرد که بصورت کامل از جزئیات موضوع مطلع شده و بتوانید انتخاب درستی در هنگام خرید هاست ارزان قیمت داشته باشید.

هاست ارزان چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

هاست ارزان هاستی است که در دو حالت کلی قیمت کمتری نسبت به سایر سرویس‌های مورد ارائه شرکت‌های هاستینگ داشته باشد. در حالت اول قیمت مورد ارائه در قیاس با شرکت های هاستینگ دیگر بسیار پایین است و در حالت دوم، سرویس مورد ارائه قیمت مناسبتری داشته و فاصله قیمت‌ها خیلی زیاد نباشد. تجربه نشان می دهد اعتماد به حالت اول یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود و نمی توان انتظار بالایی از آن داشت. اما در حالت دوم معمولا شرایط بهتر است. حتما توجه نمایید که این موارد برحسب تجربه بوده و هیچگونه استناد قطعی نمی توان به آن داشت اما می‌توان گفت این موضوع در بسیاری از موارد صدق می کند.

آیا از هاست ارزان قیمت استفاده کنیم یا خیر؟ 

موضوعی که در ابتدا باید به آن توجه داشته باشید این است که هاست ارزان برای سایت‌های پربازدید و پرمصرف اصلا مناسب نیست و تحت هیچ شرایطی نباید این سایت‌ها به دنبال هاست ارزان باشند. اما سایت های با مصرف و بازدید کم و متوسط می‌توانند از این سرویس‌ها استفاده نمایند. نکته قابل توجه دیگر این است که هیچ موقع نمی‌توان قیمت هاست را دلیلی محکم بر کیفیت و کارایی هاست دانست. به این معنی که ممکن است شما یک هاست را با قیمت بسیار بالایی تهیه نمایید. اما هاست خریداری کیفیت و کارایی لازم را برای شما نداشته باشد. پس بنابراین در اینجا بهتر است هاست ارزان را با عبارت هاست مناسب عنوان نماییم تا بتوان با در نظر گرفتن شاخص‌هایی نظیر کیفیت و کارایی بر روی قیمت آن نیز بحث نماییم.

هاست مناسب چه هاستی است؟ 

هاست مناسب در دو حالت کلی قابل دسته‌بندی است. حالت اول تناسب هاست با نیازهای سایت و حالت دوم قیمت مناسب هاست با در نظر گرفتن شاخص های کیفی. با توجه به اینکه موضوع مورد بحث حالت دوم است می توان هاست مناسب را هاستی دانست که هم کارایی و کیفیت داشته و هم قیمت مناسبی در مقایسه با شرکت‌های هاستینگ دیگر داشته باشد. یکی از مواردی که می توانید از آنها بهره بگیرید استناد بر بازخوردهای مشتریان شرکت‌های هاستینگ است که معمولا قابل اعتماد هستند.

رابطه بین میزان مصرف منابع و قیمت هاست 

میزان فضا، ترافیک مصرفی و همچنین میزان منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بصورت کاملا مستقیم بر روی قیمت هاست تاثیرگذار هستند. به اینصورت که هر سایتی به میزان منابع بیشتری نیاز داشته باشد قطعا باید مبلغ بیشتری برای اینکار صرف نماید. برای اینکه این موضوع بصورت کامل مطرح شود لازم به ذکر است در اغلب مواقع در سرویس‌های هاست اشتراکی، صدها سایت بدون مشکل بر روی یک سرور میزبانی می‌شوند اما سایت‌های بزرگ و پربازدید بیش از این منابع را نیاز دارند.

تشریح منابع مصرفی سایت از هاست 

زمانی که بازدیدی بر روی سایت انجام می شود یک یا چند درخواست به سرور ارسال می‌شود. این درخواست می‌بایست پردازش شده و نتیجه آن به بازدیدکننده بازگردانده شود. این پردازش از منابع سرور استفاده می‌کند و هر قدر میزان درخواست‌ها بالاتر رود منابع بیشتری مصرف خواهد شد. نکته قابل توجه دیگر اینکه تنها سایت‌های پربازدید، مصرف بالایی از هاست ندارند و برخی سایت‌های کم بازدید که مصرف بالایی از منابع به دلایل متعددی دارند نیز می‌تواند منابع بیشتری را نیاز داشته باشد. البته این موضوع در اغلب مواقع به مشکلات و اختلالات فنی و امنیتی مربوط می شود که بهتر است بررسی و رفع شوند.

خرید هاست ارزان قیمت 

مجموعه میزبان فا یکی از بهترین شرکت‌های هاستینگ در کشور که هاست را با قیمت مناسب ارائه می‌کند. پیشنهاد می‌‍کنیم اگر به دنبال هاست با کیفیت و ارزان قیمت هستید حتما از سرویس‌های مورد ارائه میزبان استفاده نمایید. هیچ ریسکی وجود ندارد و در صورت عدم تمایل به استفاده از آن تا 7 روز پس از خرید هاست می‌توانید نسبت به عودت وجه بدون قید و شرط اقدام نمایید! برای خرید هاست از میزبان فا کافیست بر روی تصویر زیر کلیک کرده و اقدام به ثبت سفارش هاست مورد نظر خود نمایید.

https://mizbanfa.net/

ایسوس

نظر شما چیست؟