04/02/1401 - 16:20
ناگفته‌های مهم برای خرید لپ تاپ استوک از نظر ایدوکالا

امروزه بخش عمده ای از بازار خرید و فروش لپ تاپ در داخل کشور مربوط به لپ تاپ های استوک می باشد. در سال های اخیر خرید لپ تاپ استوک توسط مردم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. البته در این میان برخی از افراد دید جالبی نسبت به این نوع کالا ها ندارند. به همین منظور در توضیحات زیر قصد داریم در رابطه با این موضوعات بپردازیم.

لپ تاپ استوک چیست و از کجا وارد می شوند؟

به طور کلی لپ تاپ های استوک در واقع کالای های دست دوم و غیر آکبند به حساب می آید. لپ تاپ های استوک عموما شامل مدل هایی می شوند که خط تولید آن ها به پایان رسیده است. این لپ تاپ ها اغلب در انبار فروشگاه ها باقی مانده و به فروش نرفته اند یا در نمایشگاه ها به عنوان مدل نمونه و قابل تست در اختیار مردم قرار گرفته اند.

در کشور های غربی معمولا به افراد پس از خرید لپ تاپ مهلت تست و گارانتی می دهند. در این میان برخی از لپ تاپ های نو پس از چند روز استفاده مرجوع می شوند. لپ تاپ های مرجوع شده به دلیل باز شدن پلمپ جعبه در دسته لپ تاپ های استوک قرار می گیرند.

این دسته از لپ تاپ ها در کشور های اروپایی به عنوان کالای استوک جمع آوری شده و در کشور های جهان سوم همچون ایران فروخته می شوند. لازم به ذکر است که این دسته از لپ تاپ ها بدون جعبه و اقلام جانبی به فروش می رسند. در حقیقت تنها لپ تاپ و شارژر آن به خریدار داده می شود.

کیفیت لپ تاپ استوک چطور است؟

عموما لپ تاپ های استوک به دلیل این که به سفارش کشور های اروپایی و همچنین آمریکا ساخته می شوند، از کیفیت بالایی برخوردارند. این لپ تاپ ها از نظر کیفیت قطعات داخلی وضعیت بسیار خوبی دارند و به همین دلیل دوام و کارایی بسیار مناسبی دارند.

اکثر افراد پس از خرید لپ تاپ استوک تا سال ها از لپ تاپ استفاده می کنند و از عملکرد سیستم خود رضایت دارند. در نظر داشته باشید که برخی از مدل های لپ تاپ استوک بسیار کم کارکرد و در حد نو هستند. طبیعتا این دسته از لپ تاپ ها که اغلب جزو گرید A++ قرار می گیرند گزینه های خرید بسیار جذابی می باشند.

قیمت خرید لپ تاپ استوک

در حال حاضر قیمت لپ تاپ های نو و آکبند بسیار بالا است. به همین علت برخی از افراد توان خرید مدل مورد نظر خود را ندارند. در چنین شرایطی قطعا خرید لپ تاپ استوک بسیار عاقلانه و اقتصادی است. زیرا با کمتر از نصف قیمت یک لپ تاپ نو می توان یک لپ تاپ استوک با سیستم سخت افزاری مناسب خرید.

بنابراین در صورتی که قصد خرید لپ تاپ با سیستم سخت افزاری قوی داشته اما بودجه کافی در اختیار ندارید، قطعا خرید لپ تاپ بهترین گزینه برای شما است.

ارتقا پذیری لپ تاپ های استوک

اکثر مدل های لپ تاپ استوک موجود در سایت ایدو کالا قابلیت ارتقا دارند. در واقع شما می توانید در صورت نیاز برخی از قطعات و سخت افزار های مهم سیستم را ارتقا دهید.

گرید بندی لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوک از نظر سلامت فیزیکی و بدنه در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند. عموما لپ تاپ های کم کارکرد که بدنه تمیز و بدون خط و خش دارند در دسته A++ قرار می گیرند. سایر مدل ها نیز بسته به سلامت بدنه و میزان کارکرد در گرید های A+ ،A ، B  ...  قرار می گیرند. سایت ایدو کالا مدل های متنوعی از لپ تاپ های گرید A++ دارد و اکثر مدل ها از این دسته بندی می باشند.

به طور عمومی توصیه می شود جهت خرید لپ تاپ استوک به سراغ مدل های A++ و A+ بروید. زیرا علاوه بر ظاهر تمیز و جذاب تر، سرحال تر و قوی تر هستند.

پشتیبانی پس از خرید لپ تاپ استوک

سایت فروشگاهی ایدو کالا در زمینه خرید لپ تاپ استوک به کاربران خود خدمات متنوع و گسترده ای ارائه می دهد. تمامی محصولات خریداری شده توسط کاربران ایدو کالا با پست اکسپرس ارسال می شوند.

همچنین با خرید لپ تاپ استوک از ایدو کالا، ضمانت 10 روزه تست و بررسی دریافت می کنید. به این ترتیب در صورت نارضایتی از کیفیت کالا می توانید در طی این مدت، محصول را مرجوع کنید و هزینه پرداختی خود را به طور کامل دریافت نمایید.

سایت ایدو کالا تمامی مدل های لپ تاپ استوک را با ضمانت اصل بودن به کاربران خود ارائه می کند. پشتیبانی این فروشگاه به صورت 24 ساعته فعال است و در صورت بروز هرگونه سوال می توانید از پشتیبانی پیگیری کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟