GF8 یک دوربين پیشرفته با طراحی کلاسیک
دوربين سلفی جدید پاناسونیک نقاط ضعف چهره شما را برطرف می‎کند
برای این که بتوانيد بهترین تصویر ممکن از خودتان را در آلبوم خاطرات ثبت کنید، باید به سراغ آخرین دوربين Lumix پاناسونیک یعنی GF8 بروید.

این دوربین بدون آیینه با برخورداری از یک سنسور 16 مگاپیکسلی و صفحه نمایش قابل چرخش، مطمئنا تصاویر بهتری از شما و محیط پیرامون شما را نسبت به دوربين یک تلفن هوشمند ثبت می‎کند. نقطه ضعف قرار دادن یک دوربین با لنز قابل تعویض روبروی صورت شما این است که عیوب موجود در چهره شما را به وضوح نشان می‎دهد، به همین دلیل پاناسونیک برای عکس‎های سلفی حالت Beauty Retouch را ارائه کرده است. همان گونه که از نام آن مشخص است، این قابلیت به کاربر (به ویژه خانم‎ها) این امکان را می‎دهد تا با افکت‎های Soft Skin, Defocusing و Slimming عکس‎های جذاب‎تری بگیرد.

اگر شما هم به همان اندازه که پاناسونیک تصور می‎کند خودشیفته هستید، از بدنه چرم مصنوعی این دوربين که در رنگ‎های قهوه‎ای، نقره‎ای، صورتی و نارنجی موجود است، خوشنود خواهید شد. به لطف اندازه کوچک، قابلیت اتصال به تلفن هوشمند از طریق وای‎فای، سرعت تصویربرداری 5.8 فریم در ثانیه‎ و قابلیت فیلم‎برداری با کیفیت 1080p و 60 فریم در ثانیه می‎توان از این دستگاه به عنوان یک دوربين همیشه همراه کارآمد استفاده کرد. علاوه بر قابلیت‎های اشاره شده، این دوربين به نسبت مدل قبلی GF7 تغییرات کوچک دیگری نیز پیدا کرده است، به همین دلیل احتمال اینکه تقاضای بیشتری برای این دوربين سلفی ظریف و با کیفیت وجود داشته باشد بیشتر است. هنوز اطلاعی در مورد قیمت و تاریخ عرضه این محصول ارائه نشده است.

========================

شاید به این مطالب هم علاقمند باشید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟